OSTOSKORI

0

Total: 0,00 €

Toimitusehdot 1.9.2017 alkaen

 

1. Yleistä myyntiehdoista ja verkkokaupasta

Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin verkkokauppa Emmastiinan ja asiakkaan välisiin myynteihin ja toimituksiin, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole kirjallisesti muuta sovittu.

Tilaaminen tapahtuu verkkosivujemme kautta.

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

 

2. Tuotteiden tilaaminen

Tuotteet tilataan Emmastiinan hallinnoimasta verkkokaupasta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistus toimii samalla kuittina ostoksesta.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakkaan tietoja ei luovuteta Emmastiinan ulkopuolisille osapuolille.

 

3. Tilausten toimitus

Tilaus käsitellään ja tuotteet pakataan Emmastiinan varastotiloissa ja annetaan Postin kuljetettavaksi 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. 

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme nettisivuillamme!

Varaamme oikeuden olla toimittamatta tilausta, tai osia siitä, mikäli tuotetta ei ole enää saatavilla, esim. yllättävän suuren kysynnän vuoksi. Näissä tapauksissa otamme aina virheen/muutoksen huomattuamme välittömästi yhteyttä asiakkaaseen sähköpostilla tai puhelimitse.

 

4. Tilausten toimitustavat ja hinnat

  • Kirje 3€ (kirjekuoreen mahtuva tuote mm. ensilusikat ja hammasharjat)
  • Paketti 6,90€ (nouto Postin toimipisteestä)
  • SmartPOST 6,90€ (nouto valitsemastasi pakettiautomaatista)
  • Kotiinkuljetus 14,90€ (puh.nro vaaditaan Postin yhteydenottoa varten)
  • Nouto toimipisteestä 0€. Noutoaika sovittava erikseen info@emmastiina.fi

Ilmainen toimitus yli 90€:n ostoksiin!

Kotiinkuljetus ei ole Emmastiinan vastuulla. Posti koittaa kotiinkuljetusta kerran asiakkaan kanssa ennalta sovittuna aikana. Tämän jälkeen paketti on noudettavissa Postin toimipisteestä.

Huomioittehan, että Posti säilyttää 1.10.2017 alkaen lähetyksiä enää vain 7 vuorokautta toimipisteissään! Tämä siis ero vanhaan 14 vuorokauden säilytysaikaan. 7 vuorokauden jälkeen noutamattomat lähetykset palautuvat automaattisesti lähettäjälle.

 

5. Maksutavat

Checkout Finland. Lue lisää maksuehdoista tästä linkistä.

 

6. Vaihto ja palautus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske liivinsuojuksia eikä ihonhoitotuotteita (pesuaineet, hoitoöljy jne.).

Vaihto ja palautus edellyttävät ensin yhteydenottoa Emmastiinan asiakaspalveluun info@emmastiina.fi.

Palautus on asiakkaalle maksuton.

Muista pyytää postista kuitti palautuslähetyksestä, säilytä kuitti huolella, kunnes palautus on käsitelty loppuun.

 Vastaanottaessasi lähetystä tarkista pakkauksen kunto. Mikäli pakkaus on vioittunut, tee heti vahinkoilmoitus postille! Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme info@emmastiina.fi.

Lunastamaton paketti
Paketin lunastamatta jättämistä ei lueta tilauksen peruutukseksi, eikä palautukseksi. Lunastamatta jätetystä paketista veloitetaan paketin lähetyksestä ja palautumisesta verkkokaupalle aiheutuvat kulut. 

 

7. Force majeure / Ylivoimainen este

Emmastiina ei vastaa, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Emmastiinan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista. Näitä ovat mm. sota, luonnonmullistukset, tavarantoimittajan virhe, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava Emmastiinan toimintaa vaikeuttava tai estävä toiminta.

Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

 

8. Mahdolliset riitatilanteet

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeää. Pyrimme ratkaisemaan mahdolliset reklamaatiot, ja muut ongelmatilanteet, mahdollisimman hyvin ja joustavasti.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

  

Lisäksi

Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin käyttöehtoihin.